About Me

My photo
Hello All and Assalamualaikum,tengs untuk semua yg sudah memfolow saye ye .. den berterimakasihlah sangat2 .. kalau dh singgah belog den ni .. folow2 lh jugak okeyh .. jgn terlalu sombong nak bagi folow tu .. n sesape yg dh folow tu , jgn lupe tinggalkan kesan korang dekat tempat komen2 tu keyh .. kerna,saya taKKAN segan2 untuk memfolow anda balik okeyh .. :)

berik makan manyak2 keyh .. oho :)

Snag a button

Kitak owg nangga belog mewk gini arr ??
cantik ..
simple ..
berkelip kelip
sikde bende
gempak !!
ye pye jak ..
seronok ..
amazing !!
sik cantik langsung ..
  
pollcode.com free polls

Welcome Da man,Da girl

Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !!

Shining * *


Smile Because ??

Saturday, February 5, 2011

time ku first time jumpe nye ..

:'( :'(
kenak lh aku pituk ha !!
ktk org tauk sik..first time aku chat nan nye nak
aku ade terasa sedikit suke kat nye
p??
pehal nye sik phm
pehal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pe slh aku ..aku tauklh aku penah jujo nan nye sal perasaan aku tuk
p ..iboh lh pye gilak nan aku
kan ku dha pdh nan nye ..lupakkan jk lh sal ye sume
ye kesah lamaklh
xda gune mowk pye2 gik !!!!!
bab ye lh aku tutup fb ye
aku tauk...kau mauk ku lupakkan kau
bab yelah aku delete fb ye
p nak..aku sebenarnye ..sik kempang ati mowk delete fb ye
nang sik kempang ku
bab fb ye de banyak kenangan bha !!
ya allah ./.knklh aku tuk salu gilak pike sal nye
boleh sik tolong aku lepaskan nye !!!!!!!!
aku mowk nye bebas..aku sik mowk nye terikat ngan sume tuk
banyak persoalan persolan yg  de kat kepalak aku tuk !!
YA ALLAH
adekah nye masih suka nan aku ??
adowhh!! pehal ku bodo gilak ha !!pehal ku mowk gilk nan nye ye
sedangkan nye??
nye ye suke ka sik nan aku !!
plzlah jgn molah ku pituk
ku dha coba dha lupakkan nye
pasye nak
ku chat nan nye ..pasye ..nye buat blur jk
pehal !!!!lupakkan jk lh pasal ye
aku dha lupak dha
astagfir heh !!!!
ase mcm mowk bukak gik jk fb ye
p..buang mase jk eh !!
nang buang mase !!!
asal bukak fb ye nak
mesti aku mowk tengok komen2 aku nk lamak ye
(dikomen nye ku gamba nye)
hurmmmmmmmmmmmmmmmm..best nye dolok
pasye kmk org penah janji mowk gi library
mowk tengok muke..yelah kan dolok ku pake gamba anime
so..nye sik tauk camni muke ku
ye ku ajak nye gi library
hurmmmmmmm
ktk ..
ktk tauk sik ..kmk tiap tiap hari tunggu chat darik ktk
sik kesah ktk ingat nan kmk ka sik
huh !!!
adowh
knk nan aku tuk
(lupakkan nye leh sik)
:'(
sik tauklh pehal
terkejut ku time ye
time aku chat nan nye
time nye buat blur jk eh
sik tauklh pehal
tetibe jk aku..aku..aku..
mate aku boco !!!!!!
pehal nan aku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!huh
YA ALLAH !!
aku harap nye bace blog ku tuk
sak nye tauk ..camni perasaan ku nan nye sbenanye
p..aku sik leh mcm tuk terus menerus..sebab aku taku nye sik suke nan aku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku pun sik tauk eh
mun aku denga sal name ALIA GEREK _ _ _ _ YE NAK
mesti ku SEDIH !!!(bukan alia kawan ku ye..alia sk agama)p..ku sik mowk salahkan perempuan ye
aku sik layak mowk marah nan nye bahhh !!!
adowhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Anything Here