About Me

My photo
Hello All and Assalamualaikum,tengs untuk semua yg sudah memfolow saye ye .. den berterimakasihlah sangat2 .. kalau dh singgah belog den ni .. folow2 lh jugak okeyh .. jgn terlalu sombong nak bagi folow tu .. n sesape yg dh folow tu , jgn lupe tinggalkan kesan korang dekat tempat komen2 tu keyh .. kerna,saya taKKAN segan2 untuk memfolow anda balik okeyh .. :)

berik makan manyak2 keyh .. oho :)

Snag a button

Kitak owg nangga belog mewk gini arr ??
cantik ..
simple ..
berkelip kelip
sikde bende
gempak !!
ye pye jak ..
seronok ..
amazing !!
sik cantik langsung ..
  
pollcode.com free polls

Welcome Da man,Da girl

Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !!

Shining * *


Smile Because ??

Thursday, March 17, 2011

MUSIM PERSEKOLAHAN .!!

wei !! kaban kabanku sume ..musim skolah datang lagi wokk !! tulh yg aku benci tu ..tak saba rasanya nak pergi pergi jauh jauh dari skolahh ..tak nak denga lagi dah cte sal cowlh2 tuk ..sik bezz ..semua kat cowlh musuh ketat ku ..becik ku nan sidak aeh...dahlah kedengki !! suke buli budak tahun 1 jk sidak ye ..nang jk !! sume owg laki kat cowlh methodist ye ..eh !! JAHANAM PUNYA LH WOK !! bencik ku nan laki camye eh ..ada ada jk sidak ye ..dahlh kedengkim kedengki kedengki ilak2 ..memalukan jk sidak ye eh ..sik tauk eh ..benci gilak2 ku ann sidak ye ..p,xpelh ..datang jk lh cowlh cie .. ukannya sidak ye buli ku pun .. p,,masalh nye ku sik suke sidak buli budak2 ..yelh,ase cam c mowk atang cowlah jk .. mesti ade tengok muke miak2 yg cbagus ..p,cpelh ..lagi pown tawun tuk aku UPSR WOK !! MESTI BELAJA BEBENA ..NANG POWN ..HUH !! doakan aku k ..aku sendirik pown akan doakan untuk aku sendirik ..untuk kejayaan ku powmn .. amin !! :)

No comments:

Post a Comment

Anything Here