About Me

My photo
Hello All and Assalamualaikum,tengs untuk semua yg sudah memfolow saye ye .. den berterimakasihlah sangat2 .. kalau dh singgah belog den ni .. folow2 lh jugak okeyh .. jgn terlalu sombong nak bagi folow tu .. n sesape yg dh folow tu , jgn lupe tinggalkan kesan korang dekat tempat komen2 tu keyh .. kerna,saya taKKAN segan2 untuk memfolow anda balik okeyh .. :)

berik makan manyak2 keyh .. oho :)

Snag a button

Kitak owg nangga belog mewk gini arr ??
cantik ..
simple ..
berkelip kelip
sikde bende
gempak !!
ye pye jak ..
seronok ..
amazing !!
sik cantik langsung ..
  
pollcode.com free polls

Welcome Da man,Da girl

Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !!

Shining * *


Smile Because ??

Sunday, December 12, 2010

huh!!!skarang ni aku nak cte sal..first time aku jumpa lelaki yg ku suke ye..
mula2x aku tengok nya..kebetulan juak nya baruk pindah kat sekolah kmk org..nang sweet lh muka nya ye..p..sik lh se sweet ni pun..dolok jk lh ku suka ngan nya..p..skarang tuk sik suka gik..UPSR bah..
ni bleh main love2x...hahahhaa..main polke2x adelh..haha..p..ku rasa nang sik sepatutnya juak aku suka ngan org laki ya..makin lamak aku melihat muka laki yer..makin sik suka ku ngan miak ye..kekadang bencik juak..bab\..aku tauk de seseorg perempuan yg menyimpan perasaan terhadap nya..hahahahsape kh???
n perempuan ye pun kiut juak..haha..nye pdh nye penah face to face ngan laki ye..
hahahha..bab nye mowk mintak maaf lah katekan..hahahah..mun bagik ngan nye pun sikpe juak nang sweet bah sidak duak ye..aku tuk begong gilk kejap suka ngan laki ye kejap suka ngan laki tuk ..aku rasa lebih baik aku tuk single daripada main love2x hhaha..

No comments:

Post a Comment

Anything Here