About Me

My photo
Hello All and Assalamualaikum,tengs untuk semua yg sudah memfolow saye ye .. den berterimakasihlah sangat2 .. kalau dh singgah belog den ni .. folow2 lh jugak okeyh .. jgn terlalu sombong nak bagi folow tu .. n sesape yg dh folow tu , jgn lupe tinggalkan kesan korang dekat tempat komen2 tu keyh .. kerna,saya taKKAN segan2 untuk memfolow anda balik okeyh .. :)

berik makan manyak2 keyh .. oho :)

Snag a button

Kitak owg nangga belog mewk gini arr ??
cantik ..
simple ..
berkelip kelip
sikde bende
gempak !!
ye pye jak ..
seronok ..
amazing !!
sik cantik langsung ..
  
pollcode.com free polls

Welcome Da man,Da girl

Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !!

Shining * *


Smile Because ??

Friday, December 24, 2010

hurmm..sedih sangat ..:'(

hurmmmm ..Mula2x gembira li jk Aqu bab lelaki yg aku suka selama tuk nak..mowk chat an Aqu gix..
p ..sia2x tauk x..
Aqu tuk pun bodo jwak..knklah Aqu boleh suka ngan nya..dah twuk nya ya suka ngan om1 len..masih jwak Aqu tuk gatal2x mowk ngan nya..p..nang bna ...nang sumpahlah..Aqu nang suka ngan nya gilak2x..p..ingatlah time ye..aku penah jujo ngan nya yg Aqu suka ngan nya..p..nya x jawab..p..ku pdh dlm ati ku..mungkin nye mesti ada masa yg sesuai ...bab aku pdh luahan ati ku time ye ..time masa yg sik sesuai..adowh2x..pehal aku tuk bodoh gilak ah..??Aqu sik ssepatutnya suka ngan nya..kesian nya..knk nya mesti jadik mangsa paksaan..p..aku pun sedih jwak..aku dah lamak dah..mowk nunggu jawapan nya ye..yg nye suka ngan aku ke sik
lamak..aku sik kira bape twun pun..aku tetap nunggu nya.pp..bwang masalh aku nunggunya...aku chat ngan nya nya cuma pdh wat..??ye jak ..hampe li jk ati Aqu..
hurmmmmm..adowhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..p..sikpe..
ase cam mowk active kan jk fb Aqu tuk..sik pelah..suatu saat klk Aqu akan aktifkan jwak fb ye..pasye aku bwat fb baru..bab fb ye nak..setiap kali aku bukak fb ya..mesti teringat nye..apelah malang nasib aku tuk..yalah.aku bwat keputusan untuk bwang fb ya..n molah fb baru..yg twuk fb aku cuma kawan2x aku yg paling rapat an aku jk..p..mun geng dak laki yg ku suke ye sik ku add sidak..n yg sama sekolah ngan nye.......kecuLI Farina Yasmin ..hummm..AQU MOWK LUPAKKAN PERKARA2X YG MENYAKITKAN HATI ITU!!!a

No comments:

Post a Comment

Anything Here