About Me

My photo
Hello All and Assalamualaikum,tengs untuk semua yg sudah memfolow saye ye .. den berterimakasihlah sangat2 .. kalau dh singgah belog den ni .. folow2 lh jugak okeyh .. jgn terlalu sombong nak bagi folow tu .. n sesape yg dh folow tu , jgn lupe tinggalkan kesan korang dekat tempat komen2 tu keyh .. kerna,saya taKKAN segan2 untuk memfolow anda balik okeyh .. :)

berik makan manyak2 keyh .. oho :)

Snag a button

Kitak owg nangga belog mewk gini arr ??
cantik ..
simple ..
berkelip kelip
sikde bende
gempak !!
ye pye jak ..
seronok ..
amazing !!
sik cantik langsung ..
  
pollcode.com free polls

Welcome Da man,Da girl

Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !! Welcome . !!

Shining * *


Smile Because ??

Saturday, December 11, 2010

JUH sambung story2x gix..hurmmm..mowk story sal ape ow??
   i know!!!knk dolok aku tuk salu jk molah album anime???knk sekrang towk aku sik minat gix ngan anime ..
  hurm..malas lh mauk pike sal ya dolok..p yg lawak nya dolok..kan aku letak gamba anime sie nak..banyak org memohon ngan aku mowk mintak pic akulh hanta kat mesej lh..tapi aku masih juak sik mowk bagik ..
  sebenarnya sengaja jk ye mowk suruh org tertanyak tanyak ..hahaahahah..memang lawaklh dolok ..
     dolok .....aku de chat ngan seseorg laki ye..sejak pertama kali aku chat ngan nye..mesti aku senyum ..aku pun sik tauk knk..dolok nya pun tertnyak2x knk sik pake muka bena..pasye aku jawab malas jk...
     n then dah akhir2x..baruk aku mauk letak gamba ku bna...n then aku chat nga org laki ye n ku pdh ngan org laki ye yg ku dah pake gamba bena..p..sie2x jk ku padah ngan org laki ye
  nya bwat dek jk ..padahal dolok nya berria ria kali jk mowk nanga muka aku bena..p..sikpela..nang bukan jodoh bah....
     p..sikpe taun depan UPSR bah ni bleh lebih2x hahha ..

No comments:

Post a Comment

Anything Here